Klantgericht telefoneren

De juiste behandeling van de klant(en) is van essentieel belang voor uw bedrijf. Toch kan het soms lastig zijn om een klant juist te benaderen. Allerlei factoren kunnen hier ook op van invloed zijn. Zo hangt het er maar net vanaf wanneer een klant belt, als het druk is, is het een stuk moeilijker om vriendelijk te blijven bijvoorbeeld. Of als een klant geïrriteerd is kan het moeilijk zijn om vriendelijk te blijven.

Tijdens de training klantgericht telefoneren wordt uitgebreid geoefend met lastige situaties aan de telefoon. Deze cursus is dan ook uitermate geschikt voor de afdeling klantenservice of receptiemedewerkers.

Inhoud van de cursus:

  • Hanteren van telefoonnormen
  • Structuur van het klantgerichte gesprek
  • De begroeting
  • Adequaat het probleem achterhalen
  • Presenteren van de oplossing
  • Klantgericht afronden van het gesprek

Kosten:
De kosten voor een cursus zijn: 149,- per persoon (exclusief btw), de cursussen worden in Heerhugowaard of Utrecht gegeven.
Uiteraard verzorgen wij de cursus ook in-company, neem hiervoor contact op met ons via: 072-5766587.

Deelnemen:
Opgeven kan via de e-mail: info@niot.nl of telefonisch op het nummer: 072-5766587.